۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۵۸۰
صف آرایی لشکر مخلص خدا در روز تشکیل بسیج مستضعفین؛

اجتماع بزرگ بسیجیان استان سمنان در جای جای دیار قومس| تجلی ۴۰ سال مجاهدت

اجتماع بزرگ بسیجیان استان سمنان در جای جای دیار قومس| تجلی ۴۰ سال مجاهدت
هزاران نفر از بسیجیان بصیر و ولایتمدار شهر‌های مختلف استان سمنان با برگزاری اجتماع‌هایی باشکوه در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اقتدار لشکر مخلص خدا را به رخ دشمنان کشیدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، بسیجیان آگاه و همیشه در صحنه شهرستان سمنان پیش از ظهر امروز در اجتماعی چندین هزارنفری از اقشار مختلف شجره طیبه انقلاب، از روحانیان و مهندسین تا دانشجویان و دانش آموزان بسیجی و یکایک حوزه‌ها و گردان‌های ناحیه مقاومت بسیج در مصلی بزرگ نماز جمعه سمنان گرد آمدند و با طنین "الله اکبر خامنه‌ای رهبر" خود باردیگر لرزه براندام دشمنان اسلام و ایران انداختند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این اجتماع باشکوه با بیان اینکه بیان اینکه تشکیل بسیج در سال ۵۸ به‌فرمان امام راحل اوج درایت و افق بلند اندیشه ایشان را به اهداف انقلاب نشان می‌دهد، اظهار داشت: بسیج اصلی‌ترین منبع انرژی برای حرکت انقلاب است و هرکجا طی این چهار دهه که با فتنه‌های مختلف مواجه شدیم صرفاً حضور بسیج توانست توطئه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها را خنثی کند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی بابیان اینکه هدف امام راحل استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی در امور خدمت‌رسانی به جامعه بوده است، افزود: این تفکر بسیج مشکل‌گشای جامعه خواهد بود و هرکجا به آن عمل کردیم توانستیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه شعار بسیج اقدام و عمل جهادی و کمک به دولت است، ابراز داشت: بسیج یکی از حامیان دستگاه‌های اجرایی است که این آمادگی و ظرفیت در درون بسیج وجود دارد تا با بهره‌گیری از این ظرفیت بتواند مأموریت‌های خدمت‌رسانی به مردم را مطلوب‌تر انجام دهد.

دامغانی با بیان اینکه به بن‌بست رسیدن دشمن در هدف‌گذاری تنها نتیجه مجاهدت بسیجیان است، تصریح کرد: دشمن نه در این ایام افزایش نرخ بنزین بلکه طی این چهار دهه بار‌ها به بهانه‌های مختلف کوشید تا مخل امنیت کشور شود و ایران را ناامن جلوه دهد که خوشبختانه با حضور بسیج همواره در عمق استراتژیک خود با شکست مواجه شدند.

عنصر مقاومت اساس اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ما در چهار دهه گذشته است

به گزارش رسا، هزاران نفر از بسیجیان غیور و باایمان دیار صفا و صمیمیت و ایثار شاهرود دلاور پرور نیز امروز همزمان با سالگشت فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در میدان ساعت گل این شهر گردآمدند و باشکوه حضور و اجتماع خود، صلابت فرهنگ و اندیشه بسیج را به نمایش درآوردند.

معاون عملیات و بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در این اجتماع باشکوه با بیان اینکه همگان باید بدانند مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند، اظهارداشت: آمریکا نه در این برهه بلکه در طول این چهار دهه بار‌ها اثبات کرده است که خیرخواه مردم ایران نیست لذا این مذاکره چیزی جز ضرر و زیان مادی و معنوی آورده دیگری برای کشور نخواهد داشت.

سردار علی استاد حسینی با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران در مقابل تهدید‌های آمریکا همواره ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات موجود پای ارزش‌های انقلابی خود ایستاده و قدمی عقب‌تر نخواهد رفت، افزود: خوشبختانه ملت ایران همواره هوشیار و بیدار درصحنه‌های مختلف حضور دارد.

معاون عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بار دیگر خط بطلان بر توطئه و فتنه‌های دشمن در ناآرامی‌های اخیر کشید، ابراز داشت: ایشان راه و تکلیف انقلاب را روشن و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خودشان مأیوس کردند.

استاد حسینی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای بود برای دشمن تا بار دیگر بتواند از این اغتشاشات به نفع خود بهره‌برداری کند که این توطئه در نطفه خفه شد، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب راه مردم و اغتشاش‌گران را از هم جدا و به دنیا اثبات کرد که این بهانه‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب و نظام وارد کند.

وی بابیان اینکه امروز زمان تسلیم، سازش و مذاکره با دشمنان نیست، افزود: آن چیزی که توانست ما را در این چهار دهه به‌سوی پله‌های موفقیت و ترقی سوق دهند تنها عنصر مقاومت بود که این راه و روش می‌بایست ادامه پیدا کند و تا زمانی که پای سخنان رهبر معظم انقلاب بایستیم برنامه‌ریزی‌های دشمن برای سست کردن پایه‌های نظام خنثی خواهد شد.

تفکر بسیجی چیزی جز بندگی خدا، عمل صالح و خدمت به خلق نیست

به گزارش رسا، بسیجیان بااخلاص حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی، اقشار مختلف و گردان‌های بیت المقدس، امام علی و امام حسین (ع)، کوثر و الزهرا (س) شهرستان دامغان امروز با اجتماع در مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان، حدفاصل این مسجد تا مجموعه ورزشی حمزه سیدالشهدا (ع) را درحالی که نوای "‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده" بر لب داشتند، راهپیمایی نمودند و سپس در اجتماعی باشکوه، بصیرت، وحدت، آمادگی و ولایتمداری خود را به رخ کشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این اجتماع بزرگ با تمجید از نقش آفرینی بی نظیر بسیجیان طی چهاردهه رشد و بالندگی این نیروی الهی و مردمی به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی، از مبارزه با منافقین تا جنگ تحمیلی، از سازندگی و محرومیت زدایی تا عمران و آبادانی، از پرورش نیرو‌های متعهد و متدین تا دستاورد‌های دفاعی، از فعالیت‌های علمی و پژوهشی تا افتخارآفرینی‌های ورزشی و از حضور در خاکریز جبهه مقاومت تا خدمت به سیل زدگان و زلزله زدگان، گفت: بسیج نماد عزت و مقاومت ملت سرافراز ایران در برابر زیاده‌خواهان و مستکبران است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی چیزی جز بندگی خدا، عمل صالح، خدمت به خلق، صلح و آرامش، ایثار و فداکاری و نشاط اجتماعی نیست، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و نیروی ولایی بسیج به دلیل متکی بودن به ایمان و قدرت مردم، تفاوت فاحشی با دیگر انقلاب‌ها و ارتش‌های جهان دارد، انقلاب و بسیج ملت ما از مرز ۴۰ سالگی عبور کرد، زیرا هویت اصلی خود را باوجود همه فشارها، حفظ کردند.

تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از فعالیت‌های چشمگیر نیروی مقاومت بسیج این شهرستان در عرصه‌های مختلف از جمله هدایتگری در زمینه تشکیل بیش از ۵۰ صندوق قرض الحسنه مردمی و ارسال ۱۵ محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده غرب و جنوب کشور، اضافه کرد: دشمن در واقع با تحریم‌های گسترده دست درجیب ملت ما نموده و به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است و فعالیت‌های بسیجیان خدوم و بااخلاص باطل کننده بخش مهمی از توطئه‌های دشمن است./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات